8 de març del 2019

Girona

El dia abans de l’excursió a Girona se’m va trencar una lupa, i passant per davant d’una òptica, a l’aparador en vaig veure una a bon preu i la vaig comprar. I llavors vaig tenir la idea... Vaig comprar unes brides en una ferreteria, vaig subjectar la lent en el pont de ferro i vaig fotografiar el paisatge que s’hi veu al seu través. Una vegada processada la foto, la vaig invertir i aquest és el resultat....

El pont de les Peixateries Velles. Aquest pont el va dissenyar Gustave Eiffel, el mateix de la torre de París que porta el seu nom.

A Girona ho tenen clar: La plaça de la Independència.

Diuen que si li dones un petó al cul de la lleona, tornaràs a Girona.
Jo ho vaig fer i hi vaig tornar. Però compte que no us passi com a mi: la tornada fou en un judici com a responsable subsidiari d'uns fets en els que no hi vaig participar....

La Rambla

El forn Sant Daniel

La Pujada de Sant Domènec

El colmado Moriscot, que s’hi troba de tot!

El campanar de Sant Feliu

La Catedral

Sant Feliu

El Segre des del pont de Ferro, o Eiffel, o de les Peixateries Velles. Tots els tres noms són correctes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada